Naar de hoofdinhoud

Welke acties kan ik binnen een rapport uitvoeren als gebruiker?

C
Geschreven door Customer Success
Meer dan een jaar geleden bijgewerkt

Welkom bij onze stapsgewijze videogids over het gebruik van rapportacties in D&B Finance Analytics Advantage. Deze demonstratie omvat de volgende stappen:

  1. Rapporten afdrukken, e-mailen en exporteren: Verken verschillende functionaliteiten om een bedrijfsrapport op te slaan of te delen;

  2. Voorkeuren instellen: Personaliseer de export van een rapport door voorkeuren in te stellen;

  3. Toevoegen aan portfolio: Monitor een bedrijf door het toe te voegen aan de portfolio;

  4. Opslaan in map: Segmenteer de portfolio door bedrijven in te delen in mappen;

  5. Uitsluiten van inzicht in portfolio: Activeer monitoring terwijl je een bedrijf uitsluit van analyseoverzichten;

  6. Momentopname opslaan: Leg de huidige status van een bedrijf vast met de momentopname functie;

  7. Onderzoek instellen: Verifieer live rapportinformatie door een onderzoek in te stellen;

  8. Landenrisicorapport bestellen: Bestel een landenrisicorapport voor een grondige analyse van bedrijfsrisico's op nationaal niveau;

  9. Account aanmaken: Neem accountgegevens uit je administratie op in het bedrijfsrapport;

  10. Account opnieuw koppelen: Koppel de accountgegevens opnieuw aan het correcte of meest recente D-U-N-S nummer;

  11. Wijzig accountgegevens: Bekijk en wijzig de accountgegevens binnen een bedrijfsrapport;

  12. Aantekeningen en documenten toevoegen: Voeg aantekeningen en documenten toe aan een bedrijfsrapport.

Laten we beginnen met het verkrijgen van de inzichten die je nodig hebt!

Klaar voor de volgende stap? Vervolg je reis in D&B Finance Analytics Advantage en bekijk de volgende video over het instellen van een onderzoek.

Was dit een antwoord op uw vraag?