De Dun & Bradstreet App voor Zapier bevindt zich momenteel in bètafase. Dat betekent dat de functionaliteit nog in ontwikkeling is en onderhevig kan zijn aan veranderingen.
Geen functionele ondersteuning via Altares
Altares biedt geen ondersteuning of advies over hoe de Dun & Bradstreet App binnen Zapier gebruikt kan of moet worden.
Heb je vragen over hoe je Zapier het beste kunt inzetten in combinatie met de Dun & Bradstreet App? We raden aan om gebruik te maken van de actieve Zapier Community, waar je inspiratie, voorbeelden en hulp van andere gebruikers kunt vinden.
Veelvoorkomende oorzaken van problemen
Loop je tegen foutmeldingen aan bij het gebruik van de app? Mogelijk is er één van de volgende situaties aan de hand:
Tijdelijke verstoring of gepland onderhoud van de webservice.
Toegangsgegevens of je contract zijn verlopen – controleer de geldigheid van je API credentials of neem contact op met je accountmanager.
De geselecteerde Data Blocks of Levels zijn niet beschikbaar in je contract – alleen de Data Blocks die contractueel zijn vastgelegd zijn bruikbaar binnen Zapier.
Veelvoorkomende foutcodes
403 Forbidden
Het opgevraagde Data Block is niet opgenomen in je contract.404 Not Found
Het opgegeven D-U-N-S nummer is ongeldig of onbekend.400 Bad Request
Een of meerdere verplichte velden ontbreken.
Disclaimer: Bèta-versie
De Dun & Bradstreet App voor Zapier is op dit moment een bèta-release. Altares:
Geeft geen garanties over beschikbaarheid of werking;
Behoudt zich het recht voor om functionaliteit op elk moment te wijzigen of te verwijderen;
Aanvaardt geen aansprakelijkheid voor eventuele fouten, foutcodes of dataverlies bij gebruik van de app.
Heb je inhoudelijke vragen over je contract of de beschikbaarheid van specifieke Data Blocks? Neem dan contact op met je accountmanager